Wil je met ons in contact komen?

    Werkwijze

    Kozijnen kopen doe je niet elke dag en daarom hebben we een overzicht voor je gemaakt van onze werkwijze. Wat kun je verwachten en wat staat er allemaal te gebeuren? We leggen het natuurlijk ook graag telefonisch uit, neem gerust contact op via 088 600 1300.

    1. Telefonisch contact

    Je neemt contact met ons op door een contactformulier in te vullen of door ons te bellen. Ons Klant Contact Center zal vervolgens telefonisch kort met je inventariseren wat jouw wensen en de mogelijkheden zijn. Daarna kan er indien gewenst een adviesgesprek ingepland worden.

    2. Maandelijkse betaling

    Niet iedereen heeft het bedrag voor zo'n grote verbouwing zo liggen. Daarom kun je bij ons gebruikmaken van ons KozijnPlan. Indien je hiervan gebruik wil maken, zullen wij telefonisch alvast kijken naar de mogelijkheden. Zaken als looptijd en leenbedrag komen ter sprake in het adviesgesprek. De adviseur maakt dan een vrijblijvende berekening op basis van jouw persoonlijke situatie.

    Betaal je liever in één keer met eigen middelen? Dan vragen we altijd om een bankgarantie. Natuurlijk betaal je pas binnen vijf dagen na de laatste montagedag.

    3. Gratis & vrijblijvend adviesgesprek

    Het adviesgesprek vindt plaats bij jou thuis en kan zowel in de ochtend, middag als avond gepland worden. De adviseur komt bij jou thuis om je wensen te bespreken en te kijken naar de mogelijkheden.

    4. Persoonlijke aanbieding

    Na afloop van het gesprek met de adviseur ontvang je een aanbieding op maat. Hierbij wordt volledig rekening gehouden met jouw wensen.

    5. Bouwtechnische meting

    De technisch bouwkundige komt bij je langs voor het inmeten. Nu worden details als draairichting, soort raam, kleur en afwerking met je besproken en vastgelegd. Ook de montagedatum wordt met je afgesproken. Alles wordt uitgetekend op papier zodat er geen onduidelijkheden zijn. Als alles naar jouw wens en akkoord is, onderteken je het inmeetformulier.

    6. Productie

    Zodra de inmeetovereenkomst is opgemaakt en je akkoord hebt gegeven, nemen wij jouw bestelling in productie.

    7. Het glas wordt bezorgd

    Het glas wordt voor de montage bij jou bezorgd zodat het klaar staat. Dit is overigens door de glasleverancier verzekerd, dus je loopt geen enkel risico. Binnen drie weken na de laatste montagedag wordt de glasbok weer opgehaald.

    In sommige gevallen wordt het glas niet vooraf bezorgd, in dat geval nemen de monteurs zelf het glas mee.

    8. Montage

    Een van onze montageteams komt op de afgesproken datum jouw nieuwe kozijnen monteren. Alles wordt natuurlijk netjes afgewerkt.

    9. Eindaflevering

    We lopen alles met je na om zeker te weten dat alles naar wens is. Is alles naar wens? Dan teken je voor akkoord. Na montage melden onze monteurs de eventuele glasbok af. De glasleverancier is er dan van op de hoogte dat deze moet worden opgehaald.

    10. Factuur

    Alles is geplaatst en zoals je weet heb je bij ons geen aanbetaling gedaan en betaal je bij ons pas na plaatsing. Je ontvangt de factuur thuis en betaalt het afgesproken bedrag aan ons. Natuurlijk is de factuur gespecificeerd zodat je de juiste gegevens hebt om de subsidie aan te kunnen vragen.

    11. Nazorg

    Wij nemen nog een keer contact met je op om te vragen of alles naar wens is verlopen.

    Wist u dat uw browser verouderd is?

    Om de best mogelijke gebruikerservaring van onze website te krijgen raden wij u aan om uw browser te upgraden naar een nieuwere versie of een andere browser. Klik op de upgrade button om naar de download pagina te gaan.

    Upgrade hier uw browser
    Ga verder op eigen risico